Räkfrossa

Vi kom hem i onsdags em från Småland. Direkt vi kom hem var det lunch, packa upp allt, starta tvätten, elda och förbereda inför Lukas fotbollsträning, laga middag och göra mig själv iordning.
Sen kom Thelma (min kusindotter) och passade barnen, och Sandra hämtade upp mig.
 
Kvällen var sedan länge bokad med tjejena. Räkfrossa på Seaside i Åhus. Alltså vilka räkor, såååå gott, speciellt att doppa i aiolin. Västerbottenpajen var också jättegod.
En mycket lyckad och rolig kväll. Så många skratt vi fick.. Så tacksam för alla de fina vänner jag har. Lyckligt lottad ♥
Tack Sandra, Camilla och Stina för en jättemysig onsdgakväll i ert sällskap!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Såg verkligen ut som att ni hade en fantastisk kväll! :)

Svar: Ja det hade vi verkligen.. :)
Therese

2017-08-11 @ 10:30:36
URL: http://amandajona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0