Back to routines

Igår var första skoldagen för detta läsåret.
Louise börjar 3:an och Lukas 1:an..
Jisses vad tiden springer iväg. Tycker Louise har blivit så lång. Efter en härlig semester är det faktiskt skönt med rutiner igen. Barnen behöver det och jag behöver det. Jag har semester denna veckan också så barnen får en mjukstart samt att jag har 4 förmiddagar för mig själv.
Kan säga att det var otroligt skönt igår när man lämnat barnen i skolan och kom hem. Tystheten, friheten, lugnet.. det var underbart.
Hur mycket jag än älskar mina barn så tär allt bråkande på en. Säga vad man vill men jag NJÖT! 
Jag behöver den egentiden för återhämtning.
De var så fina igår, fick en av de bästa syskonbilderna jag tagit på dem ❤❤ 
 
På kvällen var det Tabata för min och Jennys del.. 
Jisses vilket pass, så tufft men roligt :) 
 
💜💙
 
Louise såg och beställe dessa tröjor och gav sin bästis ena halvan. Så fint gjort ❤ Best friends 
Finaste kidsen ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille

ha en underbar onsdag
kram

Svar: Tack detsamma!! :)
Therese

2017-08-23 @ 08:47:36
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0