Han och jag

Alltså mitt hjärta svämmade över av stolthet igår.
Lukas hade matcher i Lilla Gärds Cupen och det var i Bromölla igår. 
Det var soligt emellanåt och vindstilla. Alldeles perfekt väder. 
I första matchen briljerade Lukas och gjorde de första 2 målen. WOW vad stolt jag blev. Och han själv också såklart!! De vann matchen med 3-0
Andra matchen gjorde han 1 mål och även den vann de med 4-0.
Jag hade lovat honom 20 kr per mål så han fick 60 kr när vi kom hem.
 
Hans egen kommentar: Jag ägde på matchen!
 
 
 Hela laget var toppen och spelade jättebra! Vilket samarbete de hade och fin taktik. 
Så imponerad över hela laget!! 
Han åt en hamburgare som vi tog med och jag köpte en korv. Alltså grillad korv på en fotbollsmatch är så gott! Vilken feeling man får! 
 
Louise var hos kompis hela dagen och det blev även övernattning.
Jag och Lukas hade en hel lördag för oss själva!!
Jag beställde en pizza på kvällen och vi mös framför Talang.
Så himla mysigt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0