Mysmåndag

 Vilken måndag..
Jag och loppan åkte till stan för att inhandla halloweenkostymer till fredagens halloweendisco i skolan. 
Vi hittade det mesta vi var ute efter. Visar erbjudande senare i veckan. 
Vi tog en mysig fika på Darins. 
Så mysigt bara vi två. Min skönhet och jag ❤
Hon är så vacker och jag njöt av denna dag tillsammans. Vår egentidsmåndag.
Lite vardagslyx en helt vanlig måndag. Fantastiskt!
Väl hemma struntade vi i att laga middag. Körde på rejäl kvällsmat istället. Vi spelade några vänder Uno istället.
Sen styrde vi mot hennes dansträning och jag veckohandlade under tiden.
Gissa vad som äntligen kommit in? Pepparkaksfilen.. Alltså åh vilken överraskning så här 2 månader kvar till julafton. Man längtar alltid lika mycket efter den i för julen.
Det blev rostade mackor och pepparkaksfil till kvällsmat. Yummie ;) 
Louise gjorde både matte och läsläxan. 
En rikrigt härlig måndag!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0