1a advent

Lovade visa bilder på barnens pyssel från igår. 
Pepparkakashjärtan och nejliko-apelsiner.
 
 
 
 
 
 
 
Idag var barnen lyriska över att äntligen på tända första adventsljuset. Det är så mysigt denna tiden på året. Allt rött och alla ljus. Så stämningsfullt. 
Mitt kusinbarn Thelma kom idag och stannade från 10.30-20.30 Hon har varit med barnen hela dagen. Så mysigt att ha henne här. Barnen slogs om hennes uppmärksamhet. Haha! 
Vi lunchade på rester från igår och jag har städat medans de har tittat på film m.m. Sen i em åkte vi på höstavslutningen med Lukas fotbollsklubb VMA. 
Jonas Strömbäck kom och pratade om sin karriär. Barnen fick autografer. 
Efter fikan var det lottdragning. Barnen fick välja vars en lott. Båda vann, helt otroligt. Vilken tur så slapp vi det bråket här hemma ikväll. haha
Lukas valde en tubhalsduk med VMA tryck. Louise valde en drickflaska. Båda var nöjda!! 
Åt enkel middag och sen la sig barnen. Lukas första natt i nya rummet.. Spännande!
Jag tog tar i disken och lite till städ. Sen avnjöt jag en kopp te framför Beck. 1a adventssstaken tändes även i tv-rummet.   
Ny vecka och nya möjligheter imorgon.
 
 Lukas kommer med denna till mig i em.  
Mitt hjärta smälte. Han är så duktig. 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0