Otillräcklig

Fick besked i fm efter ronden att vi inte kom hem idag heller.
Han har ont i magen och vill inte äta. Matdroppet gick sakta inatt och så länge det gör det behöver han glucos och fett gör att komma i rätt vätske och kcal intag. 
Vi har spelat massa memory och tittat på barnkanalen hela dagen. 
Han har varit piggare idag och skrattat och busat.
Men inte velat äta.
Vid 16 hade han fått feber igen, 39.1
Senare ikväll var han hungrig och ville äntligen äta.
Åt 4 körsbärstomater och massa gurkbitar. Det enda han ätit sen i söndags middag.
Sen ville han ha kräm så det fick han i två omgångar.
Som han sa själv: "Om jag äter så här duktigt så får vi åka hem"
Klok pojk, hoppas på hemgång imorgon. Jag blir K N Ä P P av att ligga instängd på ett rum i flera dagar.
 
Jag har pratat med Louise idag och hon mår verkligen inte bra. Enorma hostattacker och hon har ont i halsen. Hostmedicinen hjälper tveksamt. Hon grät och var så ledsen min hesa fina flicka. Såå orättvist, vill ju ta hand om henne. Man är så otillräcklig och jag blir så ledsen när hon är ledsen. Hon är i princip aldrig sjuk, så det är extra jobbigt när hon väl blir det.
Jag vill bara krama henne och klappa henne i håret.
Vill bara hem nu så mitt hjärta kan bli helt igen.
 
Som jag älskar mina barn ❤
 
 
Gott med kräm 
Min lilla doktor. Tar prover och ger mig dropp. Haha!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0