Våran sommardag!

Jag och Lukas hämtade Louise och Minya efter skolan och styrde mot stan för att fika och äntligen träffa syster/moster som kommit hem från lumpen. 
Alltid kul att ses då det blir så länge mellan gångerna! 
Tack för idag fina sis ❤
Blev fika på Darins uteservering, så galet skönt. Det känns att det är sommar i luften! 
Vi gick inom TGR och barnen handlade lite och vidare mot Studio 33 och Noemi för sommarklippning. 
Så tuff Lukas blev u sin nya frisyr. Sett andra med denna och ville själv ha!! 
Han blev sååå nöjd ❤ 
Louise klippte av det slitna och fick lockar och färg.
Minya fick också lockar och färg..
Så fina alla blev!! 
Hem och åt mat som jag lagade i fm, 40 min på oss. Sen bytte Lukas om och vi åkte mot fotbollsplanen och träning. Hemma 19, sen dusch och natta barn.
Jsg satte mig på verandan och åt sen middag (20.00) och somnade sen sittandes. Heeelt slut i kropp och knopp! 
 
Med det säger jag god natt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0