Alla hjärtans dag

Min jobbehelg var över 15.30 och Lukas och morfar var hemma här, när jag kom hem och lite senare kom Louise hem.
Jag hade förberett en liten presentpåse var till dem. 
Louise hade present till mig och även till mormor som vi bjudit hit på hjärtefika! 
Louise hade bestämt vaniljhjärtan så det hade jag fixat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Man blir så otroligt glad av små, fina, hemmagjorda presenter. Lite pyssel hon gjort i skolan/på fritids.
En jättestor pärlplatta hon gjort nu i helgen. 
Klippt ut ett hjärta och skrivit ett jättefint eget kort. 
Min fina älskade tjej. 
 
Har precis tittat på Valentines Day på 4:an. 
Ensam men nöjd och glad över mina 2 alldeles underbart fina barn ❤ 
Kärleken till dem är oövervinnerlig 
 
God natt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0