Nobelfest

Ja igår var minst sagt en lång dag.
Louise hade ju dansuppvisning i Bromölla med Dancezone.
Körde hemifrån 10.30 och var hemma 19.00, 2 shower, en 12 och 17.
Lukas var med mormor medans morfar tittade på första showen och sen byttes de åt till nästa.
Lukas klarar inte sitta still 2 timmar och detta var Louise dag. Hur mycket jag än skulle vilja att han var med så var det bäst såhär. Har man myror i kroppen är detta inget roligt. Dessutom hade han feber så han mådde bäst hemma! Tack snälla ni för att ni ställer upp kära mamma och pappa!
 
Mingel strax innan varje show. Terminens tema var NOBEL, dagen till ära.
Nog den första och enda nobelfesten jag varit på. Man kände sig allt lite kunglig ;) haha, glömde dock ta på mig festblåsan :)
Vi stack till en pizzeria och åt mellan showerna. Fyllde på med ny energi.
Det spritter verkligen i kroppen på mig när man ser dem dansa. Jag älskar verkligen dans och musik.
De har fantastiska dansledare och barnen är sååå grymma och modiga som vågar uppträda inför publik.
Gå gärna in och läs mer på deras hemsida klicka här
Louise och hennes grupp hade 2 nummer, de komme här :)
 
 
 
 
 
 Louise näst längst till höger med vit keps
 En annan grupp. Ett av de coolaste numrena :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0