Vilken härlig dag

Jag förberedde kvällens middag efter vår cykeltur.
Raggmunk med fläsk. Kan vara en favorit hos mig... Så galet gott alltså!
 
Sen hämtade vi Louise i skolan och styrde mot Helena och barnen för kaffe, gofika, lek, mys och tjejsnack ;)
Längesen vi sågs och lilla Oliver har redan hunnit bli 8 månader.. Jisses vad tiden går
Han är alltid lika gla den killen.. :)
 
Sen åkte vi hem och åt vår middag och åkte senare till Tabatan.. Riktigt kul pass idag. 51 personer, det är fantastiskt vilket gäng som kommer och tränar! 
Tränat mycket bra idag känner jag. Känner mig riktigt glad över dagens prestationer och känner på mig att jag kommer sova riktigt gott inatt!  
Ger mig själv en klapp på axeln, godnatt ni kära läsare! 
Nu väntas 2 dagars jobb framför mig..
 
 
 
Bland det godaste jag ätit!!
 
Nytränade ;) Jag och Jenny!
Trackback
RSS 2.0