Bästa dagen!

Idag har varit den bästa dagen sen tidigt i höstas! 
Allt flöt på imorse, ingen stress och var i god tid på jobbet.
En kanondag på jobb. Hade massor av energi och vi fick massa gjort. Kännt mig pigg hela dagen trots mina ynka 5 timmars sömn..
Varit glad och kännt att livet är underbart! 
Jag kände att jag för första gången sen tidigt i höstas är JAG igen.
Hösten och vintern som varit, har varit den mest påfrestande och energislukande perioden sen Lukas föddes.. 
 
Jsg hoppas denna glada känsla håller i sig.
Louise åkte på dansen och jag följde med Lukas på fotbollsträningen. Som han längtat. Inte tränat på flera veckor pga influensor och skit.. Uteträning idag, såå härligt.  Man känner verkligen att våren är här.. 
Min tuffing i sverigeoutfit :)
 
Dags att sova nu, jobbedags imorgon igen.. Sen hoppas jag hinna med ett Tabata pass!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0