Operation 4 i ordningen

Igår morse var den en liten kille som väckte mig vid 06 och undrade om vi skulle stiga upp..
Blev lite morgonmys till barnkanalen..
Han duschade med descutan på fm.
Fin och redo för Op.
Thomas hade gofika med sig!! :)
Åkte upp till OP salen 14.00 Lukas har varit lung hela tiden. Jag fick ta på mig mössa, tossor och rock. 
Alla människor var nya och grönklädda.
Lukas tårar börjar rinna och jag kände mig stark men det gick inte att hålla tillbaka. Ville inte visa Lukas att jag tyckte det var jobbigt men det var oundvikligt.
Han bet på sitt finger och krokodiltårarna rann.
Man är verkligen inte så stark som man tror..
Han har ju opererats 3 gånger innan men det spelar ingen roll..
En sövning är en sövning och det är jobbigt. Jättejobbigt.
Jag var med honom tills han somnade. Pussade och klappade honom och höll honom i handen. 
Vid kvart över tre var han klar och hade kommit till uppvak...
 
Min fina fina Lukas ❤
Vaknade vid fem tiden. Det första han äter, en glass!!
Han är trött, men söt! 
 
Thomas var med hela dagen så man slapp vara själv.  Kändes jätteskönt. 
Lukas fick present av honom.. 
Och av mig..
En skattkista med 2 paket fotbollskort..
Han var så glad över sina presenter. Det var han värd!!
 
Han fick lite pommes av oss. Vi åt burger King meny.  Sååå gott!!
Lukas ville ha macka så det fick han. Aptiten var där och han var pigg och busig.
 
Men han fick lite ont i magen senare. Fick Alvedon och han sov sen hela natten..
 
Idag tog vi oss en dusch tillsammans innan frukost. 
Han ville ha pannkaka till frukost. Självklart fick han det men efter nån tugga kräktes han. 
Fick havregurt med kalaspuffar istället och det gick bra. 
 Ska bara äta lunch här strax, sen åker vi heeeem :) 
Wiiie 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Vilka kämpar ni är ❤️ Å vad skönt att op gick bra! Du är en äkta hjälte Therese! Kramar från Åhus

2015-05-28 @ 12:32:23
Postat av: sanna

ååh. tårarna rinner även här.. tänker på er! ❤

2015-05-28 @ 12:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0