Förbättring

Idag var jag ute på samma runda som i söndags...
5.5 km. Fast idag 1.06 min snabbare. 
Så skönt och nöjd var bara förnamnet!! 
Kändes riktigt bra! 
Stolt över min prestation :)
Jag var dock jättetrött efteråt. 
Inte sprungit på under 6 min / km på länge och ändå har jag inte sprungit sen i höstas. Kondition är ju en färskvara sägs det!! 
 
Solen har lyst massor idag och jag hörde vårfåglarna sjunga.  
Underbart :)
 
Jobbat ikväll och nu ska jag sova för att imorgon jobba sista passet för denna veckan.. 
Har en spännande helg framför mig!! 
 
God natt! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Hittade din blogg när jag googlade och försökte hitta någon hjälp för perioral dermatit i Kristianstad. Jag fick besvär i augusti förra året och gick till hudläkare under hösten och fick då salvan Elidel, som inte hjälpte så mycket. I julas fick jag antibiotika, Tetralysal, som jag åt i 12 veckor. Det blev bättre men det fortsatte att komma röda små bubblor ändå. När jag slutsde med antibiotikan så fortsatte det att blossa upp. Jag har små blåsor på hakan, under näsan, men har också fått röda prickar på kinderna och pannan. Det ser ut som om din hud har läkt helt, du är jättefin på bilderna. Vill du tipsa om hur du gjorde för att bli bra, om du gjirde något särskilt? Använde du smink? Vad tvättade du ansiktet med? Läksrna har inte gett mig några särskilda råd och jagvtycker detta är så jobbigt. Vill kunna gå utoch känna mig fin och avslappnad, både privat och på jobbet.Om du vill får du gärna tipsa mig!

2015-03-22 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0