This shoes are made for walking..

Ledig tisdag. Skönt. Riktigt trött efter denna helg. 
Vi hämtade Louise efter skolan och jegav oss mot stan. Louise vinterskor är sönder och läcker in då det var lite akut att fixa det idag. 
Skulle till Maxi också och hoppades finna skor färg för att slippa ha 2 vilddjur med mig på mer än ett ställe...
Jodå, hittade till både Louise och mig. De har ju lovat att det ska bli vargavinter nu så nu kan det snöa på.
Så underbart vackert det är med snö. Åh vad jag älskar snön!! 
 
 
Köpte mig en bukett tulpaner. De är så fina. 
 
 
Hittade ett par till mig också.  Jättevarma och sköna..
Jag hade inte heller några bra vinterskor.
 
Var på årets första Tabata pass ikväll. Barnen lekte i snön och byggde snögubbar medans jag tränade.
Kul för oss alla tre.
Ett roligt pass :)
Skönt att komma igång med träningen igen. Nu ska jag sova, plikten kallar imorgon.
 
God natt på er! 
 
Trackback
RSS 2.0