Effektiv

Bjöd mina pensionärer och min chef på semlor vid em-kaffet. För att fira att jag fått fast tjänst.
Det uppskattades. Ja både tjänsten och semlorna ;)
Jag lovar, de var verkligen så goda som de ser ut!! 
 
Sen när jag och barnen landat hemma, ätit middag, halvsovit framför bollibompa, eldat i pannan och till sist nattat barnen...
Då letade jag upp den sista energin för dagen.
Bakning till Lukas stod på listan..
 
 
 
 
Släta bullar så klart!
Han ska ju också få semla på lördag!!
 
Under tiden det jäste diskade jag, städade och dammtorkade Lukas rum, förberedde lunchlådor till imorgon.
Har jobbat klart för denna veckan. Har varit aningen tungt pga förkylningen som sitter långt upp i bihålorna...
Ska bli skönt med tre lediga dagar innan jag går på 6 dagars veckan nästa vecka!! Hoppas jag blivit kvitt detta då..
   
Imorgon ska jag, Lukas och Jenny till Lund för läkar och dietist besök. Så lunchlådan till Lukas är klar och har även fixat till mig och Jenny. 
Klockan ringer 06.15 och då ska jag banne mig dra mig in i duschen för att piggna till!! 
 
God natt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0