Höstrusk

Ja idag har det varit riktigt äkta höstväder...
Jobbat hela dagen och det har bara blåst mest hela dagen. Var trots det ute på en promenad med en boende, vilket uppskattades! 
Väl hemma blev det den mest avancerade maten till kvällsmat.. Blodkärl,  bacon och rösti. Louise är tokig i blodkorv och jag gillar det mycket jag med! 
Så får det bli när man jobbar och har träning.
Det var tabata 18 och Box 19. 
Lukas lägger sig ca 19 och jag hade ingen barnvakt så jag fick ta tabatan idag. Ville väldigt gärna provat boxen.. Men men. 
Det var ett himla höstrusk ute. Blåst och regn och soffan lockade nästan mer än träning. Men barnen ville så himla gärna träna!! 
Haha, inbitna tränare. 
 
Har njutit av en kopp te i soffan ikväll och kurat ihop mig under en filt. Det är det bästa som finns när det är sånt här busväder. 
Nu är det god natt. Upp tidigt imorgon igen,  jobb står på schemat! 
 💜
Trackback
RSS 2.0