Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Dagen började bra. 
Fick det där städrycket jag önskade. 
Ut med mattorna, städade barnens rum, putsade alla fönster, städade toaletterna, dammade, dammsög och torkade golven. Kändes sååå enormt skönt när det var klart. 
Ville tagit en löptur också men hann helt enkelt inte och prioriterade att städningen skulle bli klar.
Ack så länge sen jag storstädade..
Var på utv samtal för Louise i em. Allt var bra och hon klarar sig mycket bra. Kändes skönt! 
Min stora tjej, jag njuter av att se henne växa och utvecklas. 
 
Då mamma fick feber och frossa i em och jag inte lyckades ordna nån annan barnvakt så fick jag ringa jobbet och vara hemma från jobb ikväll. 
Känns tungt men vad gör man.. 
Blev lugn hemmakväll och sen tv-marathon.
Bonde söker fru
Greys anatomy 
Paradise Hotel
Perfekt trio :)
Och med te, rågmacka och Jenny. 
Stackaren har iskallt hos sig så jag värmer upp henne här!! 
Känslan när allt är städat och all tvätt är tvättad är.. Mmm G A L E T skön!  
Jobb torsdag och fredag sen ledig i 3 dagar. Då ska jag njuta av mitt nystädade hem. 
Tjao på er.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0