Tillbaka igen

Äntligen har jag en liten microstund över för ett blogginlägg...
Jag önskar jag haft mer tid, sååå mycket jag velat blogga om, men jag har haft det tufft på många sätt och har ibland ännu det. Mitt liv är antingen himmel eller helvete (om ni frågar Andreas)
Bara tänkt negativt och sett hinder och problem med allt...
Inte kännt mig glad. Haft svårt att skratta och le. 
Bara stressat konstant i allt jag gjort.
Kännt mig sjukt deprimeard.
Humöret kan vända från superglad till argare än ett bi inom 5 minuter..
Livet är en tuff resa för mig och jag har svårt att se att det kan bli bra. 
Jobbigt att erkänna och inse att man är "fast" i det gamla
Försöker ta en dag i taget och göra vad jag kan av den. Vill inte att mina älskade barn eller Andreas ska behöva stå ut med mig så här :(
Önskar bara det vore enkelt..
Den som säger att livet är en dans på rosor skulle jag kunna smälla till...
Man kämpar varje dag med allt vad livet har att ge.. Det blir inte alltid som man tänkt, och man brottas av dagar med både tårar och skratt. Känns som att livet bara flyter på och att man går miste om den fina gåvan man har fått. Ett liv, det bästa man kan få egentligen, men man ser inte det så i sina dåliga dagar!!
 
I fredags förra veckan fick Lukas en upplevelse som hette duga av sin stödfamilj!
Fick dessa bilderna....
 
 
En helikopterflygning.
Han älskar helikoptrar och flygplan och han tyckte detta var jättehäftigt!!
Ett minne för livet.
Lukas har världens bästa stödfamilj som verkligen gör allt för honom. Kan inte ha det bättre på något sätt.. ♥
 
I lördags hade vi grillkväll med stödfamijen, mina föräldrar och min syster Helene..
Skål!!!
 
I söndags hade Lukas barnkalas för första gången. Det kom 9 dagiskompisar som han själv bjudit in. Han var så stolt!!
Inväntar gästerna!
 
Så stor han blivit min älskade lilla plutt!
Tänka sig att han fyllt 4 år!
Han är smart, duktig och otroligt uppmärksam. Snappar upp allt och han är lättlärd. 
Han har inte varit sjuk på heeeela året och det säger mycket!!
Förändringarna är stora och till det bättre såklart!
Du gör mig så lycklig Lukas ♥
 
Louise åkte till sin pappa i måndags och ska stanna tills onsdag i nästa vecka. Inte varit utan henne så länge, så lite jobbigt känns det. Men det är för hennes skull. 
Lukas åkte till sin stödfamilj igår. Hämtade han 14.00 på dagis idag. 
Så igår kväll åkte jag och Andreas och firade hans mamma i Åhus med hans familj.
Jättemysigt!
Jag skulle till stan idag. Lite egentid :)
Pappa ringde och ville följa med, han bjöd påfrukostbuffé på Fantasi. Inte alls dumt!
Tack snälla pappa!
Jag förnyade mitt abonemang och valde Samsung S5 :) Wiiiiie!
Hittade löparskor, dock för 1599 men det får de vara värda.
Gjorde test på mina fötter och pronerar en del, så min hålfot behövde ordentligt stöd och bra dämpning.
Asics blev det, ska visa er bild sen!
Så nu ska det äntligen börja pw och löpa igen utan smärta i kroppp och fötter..
Så det var en mysig dag på stan med papsen!
När jag och Andreas hämtade Lukas på dagis så gick vi direkt till badet och plaskade lite...
Mys med mitt lilla badmonster!
Jag passade på att simma 1000 m medans pojkarna lattjade i mellanbassängen.
Lagade middag ehmma och mös lite vi tre, sen laddade jag upp för Armytrainingen.
Känner mig sjukt nöjd och avslutade med 3 varv i hinderbanan!
Kändes riiiktigt bra idag!
 
Hela dagen har varit bra och jag är nöjd med allt.
Kännt mig glad och positiv hela dagen.
Hunnit med mycket utan ett minsta stress!
En klapp på axeln till mig!
 
Skönt med ledig dag dag och i morgon.
HJobbar lör, sön och mån, sen är det SEMESTER!!!!
Soooom jag längtar alltså, det har varit mycket både hemma och på jobb så denna semestern är otroligt välbehövlig.
 
Nu ska jag upp i sängen till mannen min.
Jag jobbar på att få mer timmars sömn än 4-5 timmar som snittet ligger på...
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0