Hektiska dagar...

Jobbade i fredags och direkt efter jag hämtat barnen, begav vi oss till Bromölla för julklippning på barnen!!
Lukas före..
Förlåt men jag ÄLSKAR hans kaluffs.. Ville egentligen inte klippa honom men han behövde ju. Blir så svettig och varm i det..
Efter..
Vilken cooling alltså..
 
Louise före.. 
Louise efter.
Vilken prinsessa :)
 
Hem och packade väskor, mat etc till barnen.
Körde hem till mormor och morfar för övernattning..
Myste med barnen och åt middag där..
 
Hem och laddade om. Tittade på IDOL och varvade ner...
I lördags morse begav mig jag och Jenka mot Ullared...
Hade verkligen sjukt kul, vilken tur, ingen kö..
MEN det var totalt kaos där.. Katastrofmycket folk...
Man stod still och man kom ingenstans, jag fick nästan panik!!!
Stannade på McD i Halmstad på hemvägen..
Hungriga??? :D Haha
Vi körde hemifrån 6.10 och kom hem 22.15
Hemvägen var det bästa.. Vi hamnade i Perstorp och sen plötsligt i Åstorp.. Hmm, missade avfarten mot Laholm.. Det som gick så fint på vägen dit,,
Jaja, vi skrattade som tokar och hade en sjukt rolig dag så det var värt att köra lite fel och vi bjuder på det!!
Tack min älskade vän för en UNDERBAR dag ♥
 
I söndags var det 1:a advent...
Han minsann inte ta nån bild på det..
Louise skulle i alla fall på kalas...
Modell i framtiden?? Dessa poser alltså!!
Min fina tjej!!
 
Jag ich Lukas körde till mamma och pappa på kaffe...
Lukas hittade ett vrålåk...
 
HAHAHA... Behövs inga ord!!

Trodde inte vi skulle hinna men det blev cirkelträning hos Tisse igår kväll, verkligen skönt!!
 
Idag var 3:e lediga dagen. Älskar min långledighet..
Fullspäckad dag.
Sotaren kom i morse
Vi tittade på julkalendern
Pappa kom och skulle köra och besiktiga min bil..
Jag och Lukas vinterstädade trädgården.. med allt vad det innebär..
plockade in sandlådeleksaker, fotbollar, tvättklämmor, cyklar, fotbollsmål, traktorer, blomkrukor, trädgårdsmöbler m.m Samt storstädade lekstugan..
Vi har ute i 1 ½ timme och det var riktigt kallt. Men vi höll oss varma och jobbade på hårt..
Riktigt skönt att ha det gjort..
Rätt som det är så kommer snön och vinterkylan..
Så ringde pappa.. En lampa och styrled behövde bytas. Ok, det var inte så farligt..
Men när pappa ska starta och köra därifrån så har frikopplingen gått åt skogen.. Lillebror fick komma och bogsera hem honom. Jisses vilken dag... Och några tusenlappar fattigare blir jag väl. Bilen står på verkstad och hoppas den blir klar i morgon.. Phu, dessa jävla skrotbilar.. Är såååå trött på dom nu!!
MEN vilken fantastisk tur det inte hände uppe i Ullared. 
Man ska ju se det positiva i det negativa!! 
Jaja, fick låna mammas bil i em och imorgon bitti.
TACK snälla!
Jag och barnen åkte till Caroline och fikade. Louise hade längtat efter deras hundar...
Louise myser med Bonnie..
Hade en jättetrevlig em.. 
Tack för idag!
 
Detta har min älskade syster postat på Instagram ikväll..
 
Jag blev rörd till tårar.
De bara rann längs kinden när jag läste detta..
Som jag älskar henne ♥
Är bland det finaste någon sagt/skrivit till mig. 
Världens bästa syster och moster!
Längtar såå tills på torsdag, då ska vi hälsa på henne!! 
Love you sis..
 
Nu ska jag gå och lägga mig med ett leende och kommer sova gott.
Har en kille som hållt mig sällskap medans jag bloggat...
Var mammakelen ♥
 
Jobbedag i morgon, puss och hej!  
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker du ska vara STOLT över dig själv. Det är ett stort lass du drar varje dag med all planering och en vardag som ska fungera och dessutom (!) ses till Lukas behov. Det är inte konstigt att du är trött, att du mår dåligt emellanåt och ibland inte orkar.. Det är liksom okej. Man kan inte alltid vara nummer 1. Men för dina barn är du alltid det och det vet dem. Kom ihåg att ge dig själv en klapp på axeln emellanåt Therese. Hoppas du får en fin dag, kram!

Svar: Åh Tack Julia, det värmer att höra! Jag tycker inte jag gör tillräckligt eller bra nog ibland. Man vill liksom hela tiden lite lite mer... Hatar att komma i svackor... Tack för ditt pepp, det behövs! Stor kram
Therese

2014-12-09 @ 08:22:26
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0