Snaaaaaart så!!

Mamma, pappa, syster Helene och Louise är på väg hit. Kommer om ca en halvtimme!!
Längtar ihjäl mig nu. 
 
Lukas varit uppe i vagnen lite idag.
Jag kunde äta frukost i matsalen. 
Lukas åt för första gången på många dagar (förutom glass då). Han åt 15 g björnbärskräm. Skönt att de går bra, vi börjar så smått.
 
Han har dock ont på högra sidan av magen. Kirurgerna ska komma och titta och känna på magen. Ev ny buköversikt för att kolla ordentligt. Jag är nojjig för komplikationer.
 
Även hans tal är lite sluddrigt och sent ibland. Svårt att få fram orden eller förklara vad han menar. Hoppas detta är på grund av persen han varit med om och inte någon biverkning efter op :( 

Kommentarer
Postat av: Roger

Hallo Therese!!
Jag har inte varit inne här på länge och fick se detta tråkiga usch... ska det aldrig ta slut för er? Du får hälsa Lukas o säga att han ska krya på sig så bra han kan nu och jag o Eva håller tummarna att ni snart får komma hem. Synd att du inte har mer hjälp från den som skulle hjälpt dig i denna svåra stund,men en bra tjej klarar detta med utan behöva blanda in de fika-sugna eller hur??
Kram på er alla från oss.

2013-03-18 @ 13:57:34
Postat av: Katta

Usch, va hemskt för er! Gråter av att läsa din blogg...
Många kramar till er!

// Katta

2013-03-18 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0