Positiv dag med negativ vändning

Mina favoriter kom äntligen och gjorde vår dag lite mer komplett!
Familjen, alltid varmast om hjärtat!
 
Kräkte massa och han fick en helavtvätt
Bästa medicinen, sitta i morfars knä ♥
Lukas grät när alla kom, han blev så glad !!
 
Louise var faschinerad av grannväggen, Nemorummet
 
 
Byggde kojja/hus av jättelego med moster Helene
 
Jag blev inbjuden =)
 
 
Provade sitta i matstol lite idag. Fungerade ca 5 min sen tippade han åt höger
 
Ska läsa Ludde bok
 
Morfar hjälper till
 
 
Omringad av massa kärlek!
Mormor och morfar ♥
 
Moster/syster Helene
 
Tttar på barnprogram ♥
 
Mitt hjärta är helt med dessa bredvid mig ♥
Ni är det bästa som hänt mig och jag kommer finnas för er i vått och torrt tills livets slut!!!
 
Han blev av med kissekatern idag, skönt för honom (den sattes vid OP)
Han sluddrar fortfarande och har svårt att få fram orden. Reagerar lite svagare och greppar inte riktigt. Lite skakig och lite "drog" påverkade ögon.
 
Tog nytt prov av aminosyror i morse, de kom i em.
LEUCIN 1232 FARLIGT VÄRRE (När han föddes låg han som högst på 1240)
Ska ligga inom 40-160, närmare det sistnämnda är perfekt värde.
Över 1200 fnns risk för kramper och hans spec. läkare N kom och tittade.
Han var väldigt påverkad av det höga Leucinvärdet.
Därför han är som han är, ingen komplikation av OP.
 
Doktorn lyssnade på magen innan idag och det lät inte helt ok, så vi får se i morgon, tas prover ofta och de bytte från 10 % glucos till 20 %.
Enda sättet att få ner Leucinnivån är att bygga in det i musklerna, då genom kolhydrater (glucos)
 
Hoppas nu bara inte att han får men av detta nu, kan får påverkan på hjärnan av högt Leucin.
 
Hoppas på bättre provsvar från morgondagens prover.
 
Louisemys ♥
 
Fiskmunspuss med finaste ♥
 
Fick en gottepåse av syster och en celcius.
TACK, vet precis vad jag behövde!
Suttit och gottat mig på det under detta inlägg.
Fick massa energi och känner mig piggare nu.
Trött och hängig innan av en tung förkylning på ingång!!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilken mysdag ni haft trots allt <3 Lyser kärlek om bilderna! Ebba blev överlycklig när jag sa att vi ska ner och hälsa på er på fredag! Puss på er

2013-03-18 @ 20:29:48
Postat av: Julia

KRAM till er och kämpen Lukas! Hålle tummarna för bättre provsvar imorgon!! ❤

2013-03-18 @ 21:58:51
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Evelina Sidenbäck

Blir alldeles varm o samtidigt kall i hjärtat när jag läser... Varm för att den bästa medicinen är att ha alla nära o kära runt omkring sig o veta att de alltid finns där... Kall... ja va ska jag säga... älskade små barn... livet är så jävla orättvist!

2013-03-20 @ 19:48:33
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0