Överraskningskväll

Det kom bud från Blekinge till Lukas igår kväll...
Snacka om en som blev glad :)
 
 
 
En jättelastbil med lastare. Inte den lilla peketen heller!
Tack M för leveransen, det blev en riktig överraskningskväll! Det gjorde hans kväll!
 
 
Sov gott när jag skulle lägga mig igår
Rör inte min nappe-stilen.
Ser så skönt ut, min älskade plutt!
 
Idag var det lite bättre. Pratar bättre och är mer vaken nu.
Nu är det rumpan som spökar. Alldeles röd och sårig så som han bajsar.
Tienamet gör att han blir lös i magen med. Sista dagen för antibiotikan i morgon.
Kör proteinfritt i matdroppet idag med.
 
Tagit nya prover så det återstår att se svaren i em.
 
Nu lite vilostund innan lunchen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0