En bra lördag

Ja var ska jag börja... kanske med något positivt..
Berättelsen fortsätter inte på det spåret.
 
En vecka utan att blogga, mycket att ta igen, allt har ett samband och det kan innehålla jobbiga meningar och bilder. För er känsliga läsare.
 
Det började i lördags den 9 mars. En helt vanlig lördag då vi skulle fira lillebrors 18 års dag och det var melodifestivalfinal..
 
Började med en impulstur till stan med Paulina.
Det blev lite glassmys och barnen fick vars ett par pilotbrillor.
Coolast i stan ;) Samt hittade Paue en tröja till Lukas som jag löpte utan tvekan!!
 
 
Min egna lilla Gangnam style kille. Ett måste köp, 99 kr på HM
Bjuder på denna Bad hair day bild!
 
 
Kan man bli coolare än denna lilla chic?
 
 
Senare var det kalasdags!
 
Jag i min nya skjorta, trivdes kanon i den :)
 
Sötaste kusinbarnen.. Älskar dessa godingar i mängder..
 
Lukas med 2 av sina nästkusiner. Alla födda 2010. Isabell 5 april, Lukas 5 juli och Thimmy 3 okt.
Häftigt att det nästa är samma dag på alla tre..
De har så roligt ihop..
 
Louise hittade en ny bästavän.. ;) Rikards kompis Andreas fick x antal teckningar.
Härligt hur man visar kärlek i dessa tider.
 
Mer glädje kan det inte bli på ett kort :) ♥
 
Äter lite havreglass i morfars knä..
Jajjemensan, nyklippt i em av moster Helene. Måste ju se anständig ut på 18 års kalasande
 
När gästerna åkt hem hade vi mellomys.
Barnen dansade loss och hade en härlig kväll. So far
 
 
Favoriten var så klart Sean Banan. Men även gubbarna schlager gillades och Yohio var fin och ja musik älskas i alla de former..
Jag tyckte det var jämnt och Robin var fantastisk, en bra vinnarlåt!
Hejja Eurovision
 
En mycket bra lördag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Underbara bilder! Synd att det slutade som det gjorde bara:-(
mitt mammahjärta gråter för lukas<3

2013-03-16 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0