Första för i år!

 
Första löprundan..
Skulle åkt till gymmet i morse men pallade helt enkelt inte. 
Var inte på humör, Lukas trött, gnällig, hängig, ville inte äta.. jag hade ont bakom ena ögat och kände mig seg. Ändå då jag nästan sov 8 timmar i natt..
Jag har legat på soffan hela fm och halva em... Slumrat till många gånger. 
Tur barnen roat sig ändå genom att ha alla sina leksaker i tv-rummet..
Jag matade Lukas när jag var tvungen men sen blev det soffläge igen..
 
Jenny kom som min räddning ♥
Fick mig en kopp kaffe (dagens första) vid 15.30 
Vi kom ut en runda på grusvägen.. För friskluftens skull.
Det var faktiskt underbart skönt, lite vårkänslor trots jag inte var på humör...
Barnen plockade fina eterneller (vissnade blommor) och hela vagnen var full med "ekorr'n satt i granen avkommor" dvs kottar.
 
De hade jätteroligt. som Jenny sa: Det behövs så lite för att roa dom... 
Ja jo.. Hon har ju rätt.. Som i det mesta hon säger!!!
 
Bara jag som vill göra mer för dom och jag känner att jag inte gör något med mina barn.
Mer än att gå hemma och gnälla och bråka då...
 
Är nere i en svacka just nu, därav minskandet av bloggandet..
Hoppas komma upp igen snart men detta är inte lätt... 
Varken att beskriva eller att leva i!
 
Lukas hade 38.6  ikväll och idag har han varit mammig.. Speciellt ikväll.. Mormor fick inte läsa sagan utan mamma skulle.. Brukar inte bekymra honom.. Bara inget är på G.. Han brukar inte vara mammig utan orsak!! Denna ständiga förkylning. Hela dagen gick bra och trodde det var första kräkfria dagen på evigheter.. Meeeen så hostar vi och kräker ner hela sängen.. Jo men Tack!!!
 
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0