En fm på gymmet

Vilken bra start på dagen.
Snnälla gammlamormor kom och lekte med Lukas och jag styrde bilen mot gymmet.
Hemskat vad det ska storma, känns ju som höst emellanåt.. Tvi för blåsten!
 
Kör mycket ben och rumpa när jag är på gymmet och lite av allt annat också.. men mest ben och rumpa.
Benpress 120 kg 10x3x4  
Raka, insida och utsida 10 gånger var i 4 omgångar. Shiit vad det känns, MEN så skön känsla!!
 
 
Älskar denna :)
De två första 20 kg + stång x 12
Sen 2x12 till, med 5 kg ökning.
 
När det stramar och bränner i benen och långt upp i sätesmuskeln. Då vet man att det tar!
Åhhh, bästa känslan!
 
Tränade med mina fina älskade syskon. Lillebror och lillasyster ♥
 
Grymme alltså! 
 
Bjuder på lite bilder av min snygga, starka syster..
Som jag beundrar henne.
Är så stolt över henne och det är kul att se henne träna. Att övning ger resultat är bevisat. Hon förbättras hela tiden! 
 
Kom hem och Lukas hade ätit upp all mat till lunch och första gången gammlamormor gav det. Så skönt. Det fick ju bära eller brista idag. JAG behövde egentid.. 
Han hade snott Louise säng. Passar på när hon inte är hemma... ;)
(Jag sa till att han kunde sova där så hon skulle slippa lyfta Lukas upp i sin säng då min mormor inte orkar bära honom...)

Tur det finns bra lösningar ibland!
 
Jag har precis ätit lax och potatis och ska ta en lur på soffan en timme innan knatten ska vakna. Senare i em kommer Louise hem och vi ska titta på kläderna från igår :) 
 
Soffmys när det är som bäst; Efter ett skönt träningspass och det är busväder ute... Zzzzz 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

Skönt att träna tidigt på morgonen! Jag älskar att gå upp innan grabbarna vaknat o ta en sväng med löparskorna :)

Svar: Ojoj.. vad flitig du är Evelina.. Morgonträning är skönast, håller med. Men jag har sällan barnvakt tidigt så det bli sällan av. Sängen är ju även så himla skön ;)
Therese

2013-04-22 @ 19:57:37
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0