Lek med Louise och sjukhus med Lukas

 
 
Min lilla Pippi Långstrump
 
 
Min lilla apa
 
Min fina lilla koala
 
Sen lekte vi lite plätt (ta fatt)
 
 
 
 
Jenka kom sent i natt och sov här och har tillbringat hela dagen här... Har uppskattats massor då man inte kan åka nånstans med en sjuk Lukas som i princip har kräkt hela dagen.
Hade 38.8 i temp ikväll..
 
Även Filip kom ikväll. Det blev kaffe och prat och sen blev det köpemat idag också.. 
Kycklingrulle, inte lika farligt som pizza, men ändå..
 
Vi spelade Lotto med Louise och hon njöt till fullo medans Lukas sov, senare ute kastade vi frisbee med henne allihop.
Mycket tid med barnen och Louise har haft så roligt.. 
 
Provade med yoggi ikväll för Lukas för att slippa lite matdropp och det gick bra.. (trodde jag)
Tills han sen kräkte ner säng och sig själv när han skulle sova.
Morfarn var här för jag skulle ut och springa av mig så när vi torkat klart och lagt honom på nytt sprang jag en runda på 5.16 km på 31.16 min. (06,03 min/km)
MItt bästa rekord på både sträcka och tid.
(Kanske berodde på att jag sprang vid 21.00 och det var mörkt, är ju mörkrädd) Haha
 
Hann inte mer än komma hem så har Lukas inte somnat än och blir ledsen och vill komma upp ur sängen, och sen så kräker vi.. IGEN
La honom för en stund sen och vet inte om han somnade men vaknade igen och sitter just nu i mitt knä och har kräkt ner golvet av slem och dregglar enormt.
Vill inte ta nappen, är lite röd i halsen vad jag kan se.
 
Får ju inte behålla någon mat så det verkar som det blir ett sjukhusbesök i natt... Inväntar mormorn och morfarn just nu!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0