Härlig start på dagen

 
Började dagen med en härlig frukost.
Pepparkaksfilen är oemotståndlig!!
 
Sen mötte jag upp J och vi begav oss ut i det tråkiga och småduggande vädret på en 8 km rask promenad.
Tog 1 timme och 18 min.
Riktigt skönt var det, frisk luften var underbar att andas in.
 
Sen kom mamma och lämnade Louise och då blev det lunch, bestående av keso, ägg, knäckemacka med makrill och onsalakorv!
Perfekt!
 
Nu släpper jag mina måsten om disk etc.. utan tar en dusch med Louise och bäddar sedan ner oss i soffan till Landet för Längesedan..
Ska bli helt underbart med egentid med henne medans Lukas sover.
 
Nu kom det fina vädret, härliga sol, var var du på vår runda i morse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0