Fyra

Idag 16.17 för 4 år sedan födde jag min älskade prinsessa som var sååå efterlängtad. Något finare fanns inte i världen att se på. Helt underbar och hon var så där perfekt som bara hon kunde vara.
Minns det som igår, hur allt gick till.
När slemproppen gick, när man vaknade på natten och kände första värken, när krystvärkarna kom, hur lustgasen var ens bästa vän, sista krystet och sen var det över, den underbara känslan att få upp sitt barn på bröstet, den goda "frukost" brickan... ja allt minns man!
♥♥♥ KÄRLEK ♥♥♥

Gud vad jag saknar henne idag, har tänkt på henne hela dagen och ska krama henne hur mycket som helst när hon kommer hem!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Stort GRATTIS till älskade louise!! Jag kommer oxå ihåg den dagen du föddes...Jag var så nervös och väntade på att mamma skulle ringa och berätta hur allt hade gått, och om det blev en flicka eller pojk ;) Pussar till dig

2012-06-10 @ 15:42:17
Postat av: Therese S

Åh söta du =) Ja man går och väntar med spänning när man vet någon som är på G... Likadant var det med Isa.. =) Du hade ju rätt om Louise hela tiden.. Alla trodde flicka utom jag. Hon tackar så mycket!!! Kram

2012-06-10 @ 23:38:18
URL: http://mammathereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0