Sista dagen...

Jodå men man mår ju prima idag.... Eller inte. Drack inte så mycket men blandade lite fel. Usch för snaps, varför ska man på det varenda gång man alltid blir kass av det.. 
jaja, lite trött och med huvudvärk beger jag mig nu mot jobbet och sista passet innan 2 veckors semester till. 
Det fina vädret ska ju komma så hurra för det..
 
Vågen står nog på plus i morgon bitti men det skiter jag i... Jag hade trevligt igår och åt och drack massa gott och njöt av det.. Så vad gör några hg upp?! 
 
Usch nej för detta yra huvud!!!
Jobbet kallar

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Då är vi två...Med vågen tänker jag!! Mitt huvud är prima idag ;) Ha en bra kväll på jobbet!! Massa kramar

Svar: Haha okej. Men så får det vara ibland. Man måste ju få leva och ha det gott emellan alla vikträknardagar. Bättre att ta det sakta men säkert istället för att hasta sig. Då är det nog svårare att hålla det sen.. tack det har gått kanon på jobbet. Kram
Therese

2012-07-22 @ 17:44:56
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0