Toppenhumör!

Gjorde inte mycket i fm, satt och kollade lite bilder och valde ut till en kommande present =)
Helt plötsligt ringde Mia och bjöd på lunch; Lax, potatis och gräddfil och massa god sallad. SÅ gott. Och som pricken över i:et en glasstrut med choklad/vanilj! Onsdagslyx detta!
Lagade viktväktarmiddag idag. Sveriges godaste kasslergratäng och ris! Och massa sallad. Supergott.

Sveriges giodaste kasslergratäng och rids. VV-mat

Sen kom kära mamma och passade hulliganerna så jag kunde åka till gymmet. Blev ett bodypump pass!
Sjukt nöjd. Hoppas snart att resultat börjar visa sig. vet att det tar tid men något litet för att bli mer taggad hade suttit fint!!

Avslutade kvällen med en härlig kopp kaffe och 2 äggmackor med kaviar! Mmm
Sen städade jag och mamma tvättmaskin och torktumlare, DET var på tiden.. haha
En mysig kväll vi två, jag och mams.

Fick tid till kardiologen i Lund (hjärtläkaren) till Lukas den 9 Juni. Kul, Louise födelsedag.. Men vill inte avboka den tiden.. Får baka med Louise på em. Hoppas allt är läkt, men det verkar så och jag tror det =) 

Lukas sattte sig upp från krypställning idag för första gången, så härligt med varje litet framsteg. Älskade son.

Louise har dock lite separationsångest. Vill knappt lämna mig, frågar efter mig vem som än passar henne. Pussas och kramas ofta, säger jag älskar dig massvis varje dag. Hon är rädd jag också ska lämna henne. Stackare, ont i mammahjärtat. Hon förklarade att det kändes så när jag åkte till sjukhuset med lillebror. Hon har känt så länge och tycker så synd om henne.

Lukas åt 158 ml på flaskan ikväll av 200 ml. Kanon, och utan kräk också. Mormors gosse! Kanske snart kan slippa det tråkiga droppet!

Ska sova nu så det går fort till morgondagen.
Upp tidigt för provtagning och kuratorn, sen handla och sen till frissan för att färga håret. LÄNGTAR, inte färgat det sen i oktober innan Lukas dop. Fy skäms på mig!
Kommer sova så gott i natt med, Det gjorde jag verkligen i natt! Sover som bäst efter ett träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0