Sjukstugor

 Jag kände ju mig inte helt hundra igår och kanske inte så konstigt när jag sent igårkväll hade 38.7 i temp. 
Jag har typ aldrig feber.
Legat på soffan hela fm idag och kännt mig som 7 svåra år. Genomförkyld och tung i huvudet. Ingen feber idag, än iallafall. 
Tog mig ut och lunkade några meter på grusvägen. Det var vad jag orkade. Men det var skönt med friskluft.
Har sjukt ont i ryggen och svanken pga att jag ligger så mycket. Riktigt jobbigt då jag inte orkar göra så mycket annat.
Vet inte om detta är någon form av influensa för denna förkylningen suger verkligen musten ur en. 
Pratade med Jenny och Lukas är inte heller bra.  Haft lite feber, hostar, kräks, ont i magen och är allmänt hängig. Så vår kommande vecka blir nog spännande.
 
Såg att mina fina snödroppar kommit fram. Såg de för några veckor sen men sen kom snön och gömde dom.
Så fina de är och det är bland de första vårtecknen för mig.
Även glad över min fina orkidé som blommat i snart 2 månader. Så fantastiskt många blommor på den.
Blommor gör en glad och orkidéer är en av mina favoriter. Kanske för att de är de enda blommor jag lyckas överleva ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag ligger på soffan och kollar på lite filmer. 
Känner mig lika seg som sega råttor.. 
Ska nog sova en stund så jag orkar fixa mig något att äta!! 
 
Trackback
RSS 2.0