Kanonhelg

Efter jobbedag en igår blev det en lugn och skön promenad i det underbara vårvädret med Jenny.
Sen dusch och fix inför kvällen...
 
Vi åt kyckling och pestopastasallad. Så sjukt galet gott!! 
Det blev bio, Mr Grey för andra gången!! 
 
Jag hade verkligen en fantastisk lördagsem och kväll.
En mysig tjejkväll med massa skratt och galna händelser. En riktig vän som man kan vara sig själv med. I alla lägen. 
Man kan ha många kompisar men riktigt nära vänner har man inte riktigt så många av..
Tack Jenny för att du finns ❤ 
 
I fm fick jag besök av ytterligare en nära vän ❤ Ann-Louise
Som numera bor i Nybro i Småland. Inte så ofta vi ses men det känns alltid lika härligt! Det är då det är med riktiga vänner. Man har lika trevligt och det känns som man sågs nyligen, hur sällan man än ses och hur långt ifrån man bor. 
Planerade semester ihop, med barnen. Längtar redan. Det kommer bli underbart :)
 
Sen blev det en sväng till mamsen på smörgåstårta.
Hon fyller år imorgon men firade idag..
Pappas hemmagjorda smörgåstårta. Mmm 
 
 
Sen blev det jobb ikväll..
Efter körde jag på lite mys till sista minuterna till Johan Falk..
Lite udda val men ack så gott ;) Jag är inte riktigt som andra.. men varför ska man vara det ;) 
 
En kanonhelg med både jobb och umgänge med fina vänner. Lever länge på detta!! 
Fyller på med massa härlig energi.
 
Nu är jag ledig i 2 dagar. Åh vad härligt det ska bli!! 
God natt ❤
Trackback
RSS 2.0