Våffeldagen!

Idag firas ju våffeldagen i Sverige som nog de flesta vet.
Vad kan firas bättre än med så kallade våfflor :)
Mamma och Pappa bjöd hem mig i em på våfflor och 3-4 orkade jag.. Mätt som en plätt sen. Glass är godare än grädde enligt min smak!
Våffla
Dock inte ätit så mycket mer än frukost idag...
var på tjejfest igår och var lite seg och trött idag ;)
Hade för övrigt supertrevligt igår. Var längesen man umgicks med Caroline R och det är alltid lika skrattigt och roligt..
Det bjöds på frillade revben och fläskytterfilé med ugnsrostade rotfrukter och en kall god sås och krispig sallad. Sjukt gott!! Och så lite rött vin till det var verkligen pricken över i:et =)
Middag hos Carro R
Sen spelades det sällskapsspel; Med andra ord! Enormt roligt spel som måste införskaffas i detta hushåll och snart bjudas på lite tjejmiddag och spela det... Skrattfaktorn är verkligen HÖG!!!
Sen blev det så klart efterrätt... Kladdkaka med hallonmousse... Smaskigt värre!!
Kladdkaka med hallonmousse
Massa god dricka blev det och hittade en ny favorit...
Grogg
Riktigt riktigt gott och det smakar verkligen mycket jordgubb!! Ett måste på sommarfesterna..
Nej nu är det god natt, upp tidigt i morgon i vanlig ordning..

Kommentarer
Postat av: Caroline

När blir jag bjuden på så god dricka?!?! Ser riktigt mums ut ;)

2012-03-27 @ 14:01:26
Postat av: Therese S

Haha, jadu.... Vi får väl ordna lite tjejfest snart =) Du MÅSTE smaka denna!!!!! Den ÄR fantastisk god!

2012-03-27 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0