Lowes dop

Igår var vi på barnens nästkusin, Lowes dop i Österslövs kyrka. En jättemysig kyrka, härlig präst, världens finaste väder. Sol och rimfrost och snö liggandes på träd och mark. Och så klart världens finaste Lowe. Allt var så vackert! 
Här kommer en bildbomb från igår
 
 
 
 
Min lillebror vad fadder till Lowe ❤
 
 
Nästkusinerna Bus. Brottning i kyrkan (På skoj) Inget förvånar mig när det gäller dom. Haha
Så vackert!
 
Min kusin Vicke stod för smörgåstårtorna. Helt magiskt goda!! 
 
Jag hade gjort egen smörgåstårta till Lukas :)
 
 
 
Sådan mor, sådan dotter. Minipapparazzi. Lånade min systemkamera och hon tog jättefina kort! 
 
 
 
Kusin Jimmy med sin Lowe ❤
 
Tack för ett jättemysigt dop, på alla sätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0