3 rätters meny

Efter jobbet igår vilade jag i 2 timmar. Sååå skönt.
Sen laddade jag upp för en 3 rätters meny med mellomys hos fina vänner.
Inte varje dag man äter 3 rätters. Och gott var bara förnamnet! 
Razvan stod för maten.
Flickorna stod för efterrätten. 
 
Förrätt: Kycklingsoppa med hemmagjord pasta och italienskt bröd till.
 
Varmrätt: Karré, potatismos och champinjonsås 
 
Efterätt: Marrängtårta med chokladkräm och hallongrädde 
 
Helt underbart gott och jag blev G A L E T mätt. 
Lyx på hög nivå.
Vi 3 mammor bara njöt av all service.
Riktiga soffpotatisar var vi :)
Vilken man Sandra har ;) 
 
Tittade på mello och QX galan. 
Bara njöt och hade en supermysigt lördagkväll.
Jag och Sara var barnfria och det blev lite som alla hjärtans dagsmys sådär kvällen innan!  
Massa skratt och glädje.
Älskar mina galna vänner ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0