Home sweet home

Vi kom hem i em.
Jisses vilken huvudvärk jag hade och illa mådde jag.
Men när man knappt fått frisk luft på nästan 5 dagar så var huvudet explosionartat.
Väl hemma blev det vattenmelon och kaffe och sen kändes det lite bättre!
 
Morfar var här och lekte med barnen så jag fick lite egentid. En rejäl powerwalk på 1 timme. Gud vad skönt, hade energi till tusen helt plötsligt.
 
Sen körde jag och handlade till kvällens middag.
 Mamma/mormor jobbade kväll så jag och pappa/morfar lagade mat tillsammans. 
Viktväktarmiddag; Fetaostbiffar med varm potatissallad! 
Gott men inte wow!
 
10 pp och mätt blev man utan bekymmer
 
Inte ätit ordentligt på nästan hela veckan och den speciella kvinnoveckan har infunnits sig så på måndag blir inte kul att väga sig.. men men, vad gör man när man är instängd på ett rum på sjukhus. Ligg/sitt sår får man på köpet!
 
Så nu mina vänner, lutar jag mig tillbaka i soffan med en värmedyna på axlarna och lite C-vitamin! 
Sen är det läggdags och hoppas vakna till en härlig dag i morgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0