Pysselstund

 
Material till kvällens pysselstund!
 
Bjuder på denna lite mindre charmiga bild av familjen!
 
Nöjd, men hon tyckte det var lite svårt emellanåt att sätta dit nejlikorna, men övning ger färdighet!
 
Lukas lite mindre fylld nejlikeapelsin
 
Louise apelsin; hade gjort en väg, en boll och en tävlling på sin, men det ser ni väl?! ;)
 
Köpte denna nyhet på Maxi idag.
Helt klart de godaste chipsen jag ätit.
Skalet är kvar, mycket smak och knapriga. 
5 av 5 i betyg från mig!
Säljs just nu 2 påsar för 22 kr.
Finns i smakerna Gräddfil & lök, Dill & gräslök och varsamt saltade
 

Louise åkte bort en runda till gammlamormor efter julkalendern, saknade henne och ringde henne och grät och frågade om hon fick sova där, älskade vän.
Men ringde nån timme senare och grät och ville hem till mamma igen, mådde inte riktigt bra sa hon..
Tror mer hon var mammasjuk, inte mig emot!
 
Nu ska jag med sova, hörs i morgon, spännande att se hur kallt det blir i natt.
Nu står min mätare på -13.9
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0