Träning, ridning och kalas

Ja denna lördagen har jag och Lukas hunnit med en hel del. I fm behav vi oss mot träningen. Omotiverad som man var... MEN VILKEN ENERGI man fick efteråt. Gjorde lite yogainspirerade strechövningar efteråt. Jag behövde verkligen träna. Min kropp behöver det. Mitt sinne behöver det. 
Så jäkla gött trots det dåliga vädret. 
 
Sen var det bara hem och luncha innan vi styrde mot ridskolan för prova på ridning. 
Lukas var så himla taggad på detta. Han var sååå duktig. De fick rida slalom, prova på att sitta baklänges och trava gjorde han mycket bra! Jag sprang/gick med honom så det blev ingen film på det. Önskar han själv kunde fått se hur duktig han var.. men men. 
Han var sååå stolt!! ❤ 
 
Sen var det bara hem och duscha och sen åkte vi på kalas. Min kusin som fyllt 18. 
Riktigt riktigt mumsig mat fick man (som alltid hos dem)
Trevligt och mysigt kalas, Lukas lekte med "kusin" Wilma och hade jätteroligt! 
 
Väl hemma och Lukas la sig så kollade jag på tv och njöt av livet.  
Vilken gåva ändå att få leva! Och få vara med om allt man är med om. 
Idag var en bra dag ❤ Njuter extra av dem, då de inte kommer alltför ofta!! 
 
Nattinatti, imorgon blir det nya äventyr.
Och glöm nu inte skruva tillbaka klockorna. Vi får ju sova lite extra inatt ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0