Försmak på julen....

ÄNTLIGEN är den här....
Den älskade, efterlängtade och utsökta Pepparkaksfilen. Alltså detta är den godaste filen som finns.
Blev så himla lycklig när jag såg den på Maxi idag. 
Blev en stor tallrik efter träningen ikväll.
 
Idag har varit en bra dag.
Med bästa Ann-Marie i stan. Hon är lugnet själv och det är just vad jag behöver... ATT STRESSA NER!! 
Fantastiskt mysigt och supergod lunch blev det. TACK för idag ❤
Så idag var det ingen stress och jag mår faktiskt bättre.
Det roligaste är att jag glömde mobilen hemma.
10-15.30 var jag utan den :)
Tro det eller ej men det var skönt. Att slippa vara nåbar hela tiden... och mobilen om något, framkallar ju stress. 
Ska träna på detta denna veckan. Att minska stressen, sova mer och att lägga ifrån mig mobilen mer under dagen.. speciellt när man är med barnen ❤ 
Ser hur jag mår i slutet på veckan!  
 
Nattinatti
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0