My garden

Efter jobbet blev det gräsklippning. Var trött och seg pga förkylningen så orkade egentligen inte.. 
MEN man får bita ihop. Resten av veckan hinner jag inte.
Denna veckan är lite mer än fullproppad kan jag säga!!!!
Har verkligen inte tid att vara sjuk..  
 
Älskar naturen och miljön där jag bor. All skog och grönska och mitt fantastiska valnötsträd... Så stort och maffigt!
Det känns så lyxigt att barnen får växa upp i detta.. Stor lekyta, frihet och naturen som närmsta granne. Vilken guldgruva.. Underbart ❤
Jag har en stor tomt, det tar ca 1.5 timme att klippa...
Visar er här från lite olika vinklar av vår trädgård :) 
 
 
 
 
 
 
 Tvillingeken 
 
 
 
 
 
 Mitt älskade valnötsträd från baksidan..
Det enda som inte är vackert är den döda granen i hörnan!!! Men fåglar och ugglor gillar den :) 
Valnötsträdet från framsidan..
 
Rabarbern växer på.. Har mycket jag tänkt göra av den ;)
Chutney, paj och kräm bla.
Det enda som inte kan klippas. Stora hålor och gropar där vildsvinen bökat upp för några år sedan. Det ser inte så trevligt ut men jag varken har eller kan hantera en jordfräs... Så det får helt enkelt vara så!!
 
Höstens jobb och mer ved kommer... 
Barnens lekplace 
 
 
Mina odlingskragar börja ta sig... 
Baksidan är fantastisk, kvällssol på denna sidan. Att sitta på verandan med solen mot ansiktet och ha denna utsikt, vad mer kan man begära? ❤ Dammen gör sig så fint där mitt i det gröna. 
Stampes bur som Louise morfar har byggt och vår cykelhörna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0