Midsommar 2017

Ja alltså wow vilken midsommarafton det blev. 
Dagen innan hjälpte barnen till med alla förberedelser. Krattade upp nässlor hjälptes de åt med medans jag klippte gräset.. Louise hjälpte mig även med disken, skrubbade potatis, klippte gräslök, vek ihop all tvätt och la in den, plockade iordning.. Guld värt, så duktiga de var!
Jag jobbade till 10.30 se hem och förbereda och vi begav oss till Immeln för dans och lek på em. 
Sen 16.00 var det avspark för firande här hemma. Vi var 30 personer och det var supertrevligt. 
Hade ordnat en rolig tipsrunda.. För de vuxna.. ;) 
Resultaten avgjordes efteråt i lekar. Riktigt riktigt kul. Jisses vad jag skrattade.. Längesen jag hade så kul!
Vädret var inte riktig med oss under senare em. Regnet öste ner men jag har stor veranda med tak så det drabbade inte oss så mycket..
Barnen lekte inne och skötte sig utomrdenligt.. Alla 10. 
Vi vuxna dansade och hade trevligt på verandan. 
Barnen kom ut senare och dansade loss med oss och det var så mycket glädje. Underbart att skapa så många fina minnen för framtiden. En midsommar alla minns!! 
Tack alla som kom och förgyllde denna midsommarafton!
 Louise fick 2 övernattningskompisar och de hjälpte till massor dagen efter med städning och plock. Världens bästa tjejer ♥
 
Bildbomb 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vinnarna, delad 1:a plats!! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0