Stavar, mysfika och box

Idag har det hunnits med en himla massa!! 
 
Började dagen med provtagning och tandläkarbesök för Lukas. Allt gick finfint!! 
Väl hemma dammade jag av mina måånga år gamla stavar för att påbörja Ica-klassikerns Vasalopp. 9 mil på 6 veckor. Sista delen nu.. Hejja hejja!!
Ett alternativ till skidor är stavgång.
Det var minsann jobbigare än jag trodde.. Phu!! 
6 km avklarade! 
 
Idag åkte Lukas till Jenny och Thomas och jag och Louise styrde till stan för justering av glasögonen.
Det blev även en mysfika bara hon och jag. Så underbart ❤
Hon tog ner sin fläta när var i stan och stod vid spegeln och rättade till håret.
Alltså mitt hjärta svämmar över. Tänk att denna vackra skapelse är min. Jag älskar henne så obeskrivligt mycket!! Även om denna trots/tweenis period inte är nådig alla gånger!! 
Vi hade en supermysig em.
 
Vi lagade middag ihop; lyxiga hamburgare med ägg och bacon.
 
Vi åkte för ett boxpass med Anton ikväll. Längesen men såå kul!! Louise var sjukt duktig. Imponerade stort. Jag är så stolt!
Trodde ju hennes dansträning började nästa måndag så därför tog vi ett träningspass istället. Tji fick jag när jag ikväll fick reda på att det började idag..
Jaja, hjärnan är ju som den är ;) 
Vi tar dansen nästa vecka.
 
På återseende kära läsare 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0