Snöig pw

Äntligen är min syster hemma från Colombia och Peru. Varit iväg i 2.5 vecka. Som vi saknat henne.
Vi tog en promenad i fm och det snöade på oss. Åh så underbart. Jag älskar snön och den har varit saknad.
Lukas sa: Men varför kom den inte när tomten var här?
Ja jag håller med honom. Men snön är välkommen till efter sportlovet. Det lyser upp och man blir faktiskt pigg av det. 
Kokte mig lite mannagrynsgröt till lunch. Så gott det var. Evigheter sen jag åt det och var så sugen på det. 
Nu är det dags att duscha och svira om. Ladda inför kvällens firande av min älskade vän Sandra som fyller år idag. 
Hoppas ni får en trevlig lördag. 
Njut av livet och ät en extra godbit idag, det kommer jag göra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0