Mysig morgon och kväll

 Inatt sov jag nästan ingenting. Vände och vred mig hela tiden. Vid 5.30 var jag klarvaken och Lukas låg intill mig och han vaknade till samtidigt. 6 gick vi upp.
Vi tog lite vardagslyx och åt frukost framför tv:n och tittade på Happy feet som visades imorse. 
Så mysigt!! 
 
Trettondagsafton och Lukas sov vid 19. -9 grader kallt ute, önskade jag hade varit på Lasse Stefan 50 års jubileum på arenan ikväll och dansat. Men istället tog jag mig ett glas vitt, en skål popcorn och tittade på Bad Moms i min ensamhet. Sjukt bra film. Jag känner igen mig i mycket i den :) 
I slutet kom lilleman ner och la sig hos mig ❤
 Jag tar igen dansandet en annan gång!! 
Hoppas ni andra haft en bra trettondagsafton!! 
God natt på er 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0