Mina små hjärtevänner ❤

Jag har bara njutit hela dagen av fint sällskap. 
Åkte till fina Caroline och Ines i fm på mys och fika. 
Alltså dessa härliga skratt och härliga leende gick rakt in i hjärtat. Så himla mysigt att lyssna och se på.
Fyllde mig med massa energi. 
Denna söta lilla prinsessa ❤ 
Så mysigt att bara sitta i lugn och ro och prata och bara vara!! Tack för idag fina ni :)
 
Alla dessa små prinsar och prinsessor runtomkring mig ger mig så mycket glädje.. Som jag älskar att mysa och gosa med dom. Mina söta små hjärtevänner ❤ 
 Sen har jag ju såklart några lite större hjärtevänner också.. Barn är underbara, fulla med nyfikenhet och bus! Älskar alla mina vänners barn!! 
 
Ikväll började äntligen Lukas fotbollsträning igen. Ingen var lyckligare än honom. Lämnade honom där och åkte på min träning - Tabata.
Så himla skönt, sen har jag duschat och pysslat om mig själv och min kropp. Välbehövligt!
 
Imorgon blir det en spännande tidig morgon.
Berättar mer imorgon!! 
 
Godnatt! 
 
 
Mmm sååå god!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0