God mat

Igår hämtade jag barnen 13 och vi åkte direkt hem till våra fina vänner Caroline, Tobias och Ines. Och de 3 vovvarna :)
De bjöd på god fika och senare en supergod middag. Bakad potatis.. Åh vad jag varit sugen på det länge. 
En jättemysig em och kväll..
Det var så roligt när man såg barnen leka med Ines. 
Sådana dagar är underbara. Inga måsten och bara njuta med fina vänner.. 
 
I fm tog jag en 8 km pw med stavarna.. Tungt och motigt att ge sig ut. Kallt och grått. Var inte alls sugen.
Men efter halva rundan börjar det klarna upp och solen tittade fram. Man kände till och med lite vår i luften.  
Nu har jag klarat 2 mil av 9.. Hejja hejja!! 
Så mycket lite sol kan göra med en. 
Humöret vände och det var plötsligt väldigt skönt med en promenad.. 
Väl hemma satte jag mig i solen och njöt av en stor tallrik ris a la malta  Kan inte beskriva känslan. Det var fantastiskt gott!!
 
Bjöd mamma på middag ikväll.
Lax, potatis och kall sås. Alltså hur gott? ❤  Mmm
 
Sen avslutades kvällen Yinyoga. Riktigt skönt.
Godnatt 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0