Årets första

Ja idag är det måndag. 
Ny vecka. Ny månad. Nytt år. Nya möjligheter!
jag och Lukas har suttit inne med tv-spel och slappat hela dagen. I em.begav vi oss ut i solen för en promenad. Jag gick och han cyklade. Kallt var det men skönt! 
Ni kan tänkas tro att det ser mysigt ut.. Ja till en början .. med sen?! Icke.. Hade en suris med mig mer än halva rundan.. (för att vi inte tog den rundan han ville) phu. Jisses alltså. Försökte men nej han skulle bara sura och inte cykla med mig. Det blev iallafall 3 km på 37 min. 
Skönt att komma ut iallafall. 
 
Kvällen avslutades med lite tomtebloss och mys i soffan med tända ljus. Då var han glad igen ;)
Lukas älskar tomtebloss. Minns när jag var liten och var hos farfar på julen. Då tände vi alltid tomtebloss i granen. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0