Mysonsdag

 Jag och Lukas har myst hela dagen. Pusslat massor. Han älskar att pussla och det är bra för honom. Att lära sig se helheten och att träna på former och få saker att passa ihop. Bra för hans fokus. Det är något som han är intresserad av. Jag tycker också om att pussla, så vi hade en mysig fm. 
När vi hämtat hem loppan i em orkade jag inte laga mat. Kände mig bara så trött. Det blev istället rostade mackor och ris a la malta. Åh alltså jag var i himmelriket ❤ Bättre middag kunde det inte bli.
Tänk vad enkelt kan vara så gott!! 
 
Imorgon bitti är det provtagning med Lukas. En hel hög med remisser har vi med oss denna gång. 
 
Längtar som ett barn efter julkalendern. Vi missar ju den imorgon bitti pga sjukhusbesök, men vi laddar upp inför kvällen med mys och chokladkalendrar
 
Godnatt på er 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0