Första stjärnan

Idag har jag och loppan storstädat hennes rum och även adventspyntat. Första stjärnan är nu upphängd. Åh vad mysigt, vi längtar såå till söndag. Barnen är så spända på att få tända första ljuset. 
Jag älskar verkligen julen och jag hoppas mitt i all min livskaos att jag kan njuta av julen och få julefrid i mitt sinne. Det vore verkligen den bästa julklappen!! 
 
Jag var inte det minsta sugen på att träna ikväll men masade mig till slut iväg ändå. Och gud vad skönt det var efteråt. Ett riktigt tufft men roligt pass ikväll. Det var Petra som körde och hennes pass är alltid lite extra ;)
Sen sprang jag hem, 1.3 km men ändå!! Skönt avslut!
Träningsvärken lär komma i låren vill jag säga!! 
 
Loppan hade feber ikväll och är fortfarande genomförkyld. Blir mys hemma imorgon också. Ska försöka samla kraft och ork till att städa och adventspynta köket. Är glad om jag hinner 1 rum om dagen. 
Men dagen bjuder även på massage imorgon fm. Har samlat på mig massa oro och spänningar i nacken, så det ska bli skönt att få bort.
 
Nattinatti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0