Yoga

Ja minsann, Yoga!! Kan ni tänka er? Stressmamman ska börja på Yoga.
Lite nervös på hur det kommer sluta, men hoppas kunna finna inre ro och lära mig slappna av och stressa ner, om så bara för stunden.. 
Ska på första lektionen på onsdag kväll här i byn.
Köpte en yogamatta idag till att ha med sig, skön och snygg (mina färger)
En nystart i mitt liv detta!
 
Köpte även en 8 kg kettelbell. Till de dagar jag inte kommer iväg på träning så kan jag träna lite hemma.
Provade lite ikväll och det kändes bra.  
Shit vad otränad man är när man tappat all träning. 
Dags att komma i ny form till sommaren... Eller försöka i alla fall! 
 
 
 
Jag berättar på onsdag hur det var, någon där ute som har testat yoga och har positiva åsikter kring det? Berätta gärna!! 
 
Ute ligger ett tunnt vitt täcke av snö, det vankas mer snö inatt och hoppas det så barnen kan bygga sina snögubbar! Snön är verkligen fin.
 
Godnatt kära läsare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0